1. Hjem
  2. Dugnadslister Hafjellskimarathon og Øyersprinten

Hei alle skivenner!

 

Her kommer dugnadslistene og viktig informasjon om den store skihelga 24.- og 25.februar 2018! 

 

Først ønsker vi å takke hver og en av dere for at dere stiller opp og blir med på dette store fellesløftet. Det kreves store ressurser for å planlegge, rigge, gjennomføre og rydde denne helga- og det får vi til bare fordi vi løfter i flokk.

 

Øyer Tretten idrettsforening, skigruppa,  står som arrangør av to skirenn på Mosetertoppen skistadion. Øyersprinten arrangeres lørdag den 24.februar og Hafjell skimarathon arrangeres søndag den 25.februar, begge med start kl 1100.

 

Hafjell skimarathon er et skirenn i vekst, og vi håper på et høyt antall deltagere også i 2018. ØTI ski har et tett samarbeid med Mosetertoppen, som markedsfører rennet og bidrar til at viktige samarbeidspartnere er med på laget.  Vi ønsker å legge til rette for en god atmosfære på våre renn, og er opptatt av alle oppgaver skal være godt planlagt og gjennomført. Vi ønsker også at våre funksjonærer får en god opplevelse. Sammen skal vi gi hverandre, våre gjester, store og små skiløpere et minne det er godt å tenke tilbake på!

 

Her finner du dugnadslistene: Øyersprinten og Hafjell skimarathon   

Les nøye gjennom begge listene!

 

  • Det er ikke all informasjon om oppgaver og tidsangivelse som kan detaljplanlegges nå. Er du usikker – ta kontakt med områdeansvarlig eller Lisa T. Lunheim.
  • Det finnes ingen reserveliste med dugnadsfolk, så du må selv finne erstatter om du ikke kan stille. Lisa må ha beskjed og godkjenne byttet (det er ikke tilfeldig hvem som er satt opp hvor - feks ungdom/voksen osv)
  • ØTI-skifolk må være på post selv da ungene våre går renn. På HSM er det trenerne som går sammen med ungene.
  • Ta på GODT med klær og varme sko på utestasjonene.
  • Ta med godt med mat og drikke.

 

Invitasjon til funksjonærsamling Hafjell Hotell mandag den 12.februar kl 19

  • Vi inviterer alle funksjonærer til samling på Hafjell hotell  for å få informasjon om arrangementet.
  • Det vil bli orientert om de ulike områdene og rammen rundt.
  • Det blir mulighet til å stille spørsmål og få avklart oppgaver.
  • Selvsagt blir det kaffe og kake!

 

Dersom det er spørsmål – ta kontakt med dugnadsansvarlig Lisa Tangen Lunheim, 913 07 519.

 

For andre spørsmål, ta kontakt med rennleder Anne Marie Sveipe, 957 96 280